Friday, January 15, 2016

ORIGINAL BROWN VIMAX




SHAM 
012 432 4316
SEBOTOL RM 180

Vimax Pills Malaysia
 
Sahabat,
Satu kajian terkini yang telah dilakukan di Amerika mendapati :
  • Lebih 75% dari wanita di dunia ini MAHUkan pasangannya mempunyaizakar yang besar dan panjang
  • 2 dari 3 orang wanita TIDAK berPUAS hati dengan saiz zakar pasangan mereka
  • 88.7% dari para lelaki akan mencuba membesarkan saiz zakarnya walau dengan apa pun caranya

Anda boleh cuba bertanya terus kepada pasangan anda samada beliau puas atau tidak dengan ’performance’ anda... sah-sah memang tak akan mengaku depan anda yang beliau tidak puas.
Ini kerana memang sifat wanita timur yang tidak suka memalukan pasangannya dan malu untuk menyatakan rasa tidak puasnya terhadap pasangannya.
Agak sukar untuk seorang isteri memberi pengakuan secara terus di depan suaminya bahawa beliau tidak mencapai tahap kepuasan yang sepatutnya beliau rasai setiap kali selepas melakukan hubungan ranjang dengan suami mereka.
Ditambah dengan sikap kurang sensitif para LELAKI menganggap si isteri berasa puas padahal tidak dan si Isteri hanya seperti berangan sahaja untuk mencapai tahap kepuasan yang sepatutnya.
Untuk mengatahui samada pasangan kita puas atau tidak bukan melalui pengakuannya tetapi melalui reaksi tindak balas pasangan terhadap anda.
Kalau betul-betul pasangan anda ini puas anda akan lihat atau nampak kepuasan dari senyuman mereka, mood seharian mereka dan cara dia bercakap dengan anda.
Mahu tidak mahu untuk memberi kepuasan sebenar kepada pasangan anda senjata ampuh kelelakian anda itu harus ditingkatkan keupayaannya.
Tahap keupayaan senjata ampuh kelelakian ramai para lelaki kini menurun akibat dari banyak faktor.
Jika tidak diubati atau dilakukan sesuatu maka senjata ampuh kelelakian tersebut akan menurun prestasinya.
Untuk atasi masalah ini pengaliran darah pada bahagian zakar harus dilancarkan dan dengan kelancaran pengaliran darah ke bahagian zakar maka prestasinya akan kembali ’tip-top’.
Disamping kesihatan dan kecergasan badan harus juga dipastikan terjaga.
Untuk memudahkan anda mengembalikan kehebatan senjata ampuh kelelakian anda itu terdapat satu permakanan kesihatan yang boleh bantu anda.


Vimax adalah pemakanan tambahan yang datang dalam bentuk pil. Dihasil dan diformula dari herba-herba asli terpilih dari seluruh dunia.
Boleh bantu untuk menambah saiz zakar lelaki, meningkatkan prestasi seks serta kesihatan dan membantu para lelaki mencapai tahap ereksi yang maksima.
Vimax mampu bantu anda untuk :

  • Menambah saiz zakar anda
  • Meregangkan zakar anda
  • Meningkat daya tahan zakar anda
  • Menguatkan otot zakar anda
  • Meluruskan kembali zakar yang bengkok

Dengan mengamalkan Vimax boleh membantu LELAKI untuk:

  • Memantapkan prestasi zakar kerana pengaliran darah pada zakar akan berjalan dengan lancar.
  • Membantu untuk menghindar masalah mati pucuk. Inilah yang menjadi ketakutan kepada para lelaki.
  • Beri kepuasan kepada wanita ketika di ranjang kerana prestasi zakar dapat dipertingkatkan ketika beraksi di ranjang.
  • Menambah jumlah air mani yang aktif dan subur kepada para lelaki.
  • Untuk beraksi lebih lama kerana membantu menyelesaikan masalah klimaks pra-matang.

Jangan terkejut selepas anda menggunakan Vimax zakar anda anda akan menjadi keras yang tidak pernah anda lihat dan rasa sebelum ini apabila nafsu anda memuncak.
Produk-produk yang seumpamanya dengan Vimax sememangnya banyak ada di pasaran. Kebanyakkan darinya hanya menggunakan dadah dan bukan dihasilkan dari herba-herba asli.
Vimax yang telah lama berada di pasaran seluruh dunia dan kini masuk 15 tahun ia dipasarkan telah membantu ribuan para lelaki yang ada masalah dalam melakukan hubungan seks.
Vimax Dipatenkan, dan punyai Lesen Trade Mark; Health Canada product number: 159345, USA Trademark: 3307253, Canada Trademark: TMA690523 Company: Pillsexpert, Izef llc.
Melalui ujian klinikal yang dilakukan terhadap 10,000 peserta lelaki umur lingkungan 18-78, 95% peserta mendapat kesan-kesan yang optimum dan memberangsangkan.
Vimax adalah 100% selamat dan semulajadi. Hanya herba berkualiti tinggi diguna untuk hasilkan Vimax.
Vimax adalah 100% selamat dan semulajadi. Dengan kehebatan herba-herba yang digunakan serta "Technology Smart Dose" pengguna VIMAX tidak perlu menelan 2-9 kapsul sehari seperti herba-herba jenama yang lain. Hanya satu kapsul Vimax sehari sudah mencukupi.
Mari lihat apakah herba-herba yang terkandung di dalam VIMAX:

Benih Menggetar (Seman Cuscutae)

Benih menggetar dikenali sebagai tonik yang menguatkan buah pinggang dan digunakan secara meluas untuk memulihkan masalah seksual seperti mati pucuk, pelepasan air kecil waktu malam, ejakulasi pra-matang.


Saw Palmetto Powder

Dikenali untuk merangsang libido yang rendah pada lelaki dan meningkatkan tenaga seksual. BPH menemukan bahawa ekstrak Saw Palmetto mengurangkan radang Prostat dengan kadar 13%.


Epimedium Sagittatum 04:01 Ext (Menyalak/Kambing Girang/Kambing Miang)

Doktor/Pengamal Herba Cina melaporkan bahawa Epimedium Sagittatum/Horny Goat Weed meningkatkan libido dan meningkatkan fungsi ketegangan.



Hawthorne Berry (Fructus Crataegi)

Hawthorn membantu melindungi anda daripada penyakit jantung dan mengawal tekanan darah tinggi dan kolesterol tinggi. Sekaligus membantu pesakit kardiovaskular.



Gingko Biloba JKR

Tindakan herba ini boleh membantu menyokong otak, sistem saraf pusat dan ketidak upayaan saraf. Ginkgo meningkatkan peredaran darah periferi dan pengoksigenan.



Inosine Anhydrous

Ialah bahan semula jadi yang boleh membantu meningkatkan keupayaan badan untuk membawa oksigen, tanpa pengambilan oksigen di dalam paru-paru, jadi ia boleh bekerja lebih keras, lebih kuat. Ini adalah bukti kepada manfaat yang bagus semasa aktiviti seksual.



Panax Ginseng (akar)

Ginseng merangsang kegiatan kedua-dua fizikal dan mental dan mempunyai kesan positif terhadapkelenjar seks. Sumbangan herba ini merawat kemandulan, dan pancutan pramatang. Ia juga cenderung membina darah dan sperma.



Avena Sativa Ext 10:01 (Oat Straw Ext)

Pemberi tenaga dan penggalak nafsu tanpa kesan sampingan yang berbahaya. Juga dikenali sebagai Seed Milky Oat atau Oat Liar, Avena Sativa digunakan untuk merangsang kedua-dua jantina lelaki dan wanita dengan cepat dan berkesan.



Tribulus Terestris Powder

Terkenal sebagai penggalak bagi tujuan meningkatkan daya seks. Maksud dan herba ini berasal dari bahasa Bulgaria, kajian yang dijalankan dalam tahun 1970-an, mendapati kesan ke atas testosteron meningkat dan hormon "lutenizing" di kalangan lelaki yang dimiliki oleh pasangan subur.



Cayenne / Lada

Digunakan untuk menangkis penyakit dan menstabilkan peredaran darah. Ia juga mencegah sakit jantung dari serangan jantung yang mengejut dengan meningkatkan kekuatan jantung tetapi bukan tekanan darah. Ia mempunyai kebolehan untuk membina semula tisu yang rosak dan juga menolongmenghilang kelesuan akibat persetubuhan.

Dan ada beberapa ramuan herba-herba hebat yang dipatenkan tidak dapat dipaparkan di sini atas permintaan Pills Expert Inc.

1 comment:

  1. DAPATKAN VIMAX CANADA ORIGINAL SEKARANG DENGAN HARGA PROMOSI !!

    SEBOTOL HANYA RM150 !! POS PERCUMA SEMENANJUNG MALAYSIA !!

    WHATSAPP 01119328599 (WAN) UNTUK KERANGAN LANJUT. TQ

    ReplyDelete